Förbrännt kalorier

Oj vad länge sen jag skrev! Skärpning!

Idag passa jag på att åka hem till mor och far en runda. Syrran hade tjatat om att vi skulle ut och gå en runda, för vi hade ätit sååå mycket igår! Förrätt, varmrätt, dessert, godis och till sist en kladdkaka med daim i( Den var väääldigt god, mor är duktig!!). Jag kan ju säga att man blev jäkligt mätt!! Så hon hade väl rätt i att vi skulle ta och röra på oss lite.... hmm...

Det blev att vi åkte ut till stranden, hade först tänkt att gå en runda i skogen och sen ta tillbaka vägen på stranden. Men ganska snabbt upptäckte vi att det var rätt högt gräs på stigen vi skulle vandra. Och i högt gräs finns ju fästingar, sådana gillar vi inte!! Det blev att vi vände om, och för att förhindra att vi fick några äckliga svarta kryp på oss.... galoppera vi precis som hästar!! Haha... tur att ingen såg oss!!
Gick nog i 1 1/2 timme på stranden, och det resulterade i en blåsa på stortån... Trodde inte man kunde få det när man gick barfota?

Nu ska jag åka och hämta älsklingen som har varit och kollat på HIF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0