Rensa ogräs

Då är snart denna onsdagen slut, och jag kan inte hjälpa att tänka på att om en vecka jobbar jag hela dagen och är inte hemma fören 23.15.... :( 
Var på auktion med far och älsklingen igår, riktig bonna auktion! Massor av skit, men ibland kan man ha turen att hitta något. Ropade in en vit skål ( men när jag kom hem visade det sig att den var mer vit, grå, blå... hmmm?) för 90 kr, så de var väl helt okej. Älskar auktioner !!
Idag ägnade jag några timmar åt att rensa ogräs i leguster häcken. Trodde jag skulle bränna ryggen en tredje gång, men de ser ut som jag slipper ligga på magen inatt!
Även syrran dök upp denna dag, hon hade skaffat hårförlängning. Jätte tjusigt syrran!!

Kartell lampan har suttit uppe i en vecka nu, jätte jätte nöjd men..... fy fasiken vad jobbigt att sätta upp den! Trodde vi skulle bli galna! Men nu sitter den där...

Den vita lampan....



Skålen från Rörstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0