Måla= tumme ner

Foundationen jag köpte var grymt bra!! Blir inte alls glansig i ansiktet, vilket jag blev med den förra foundationen, så tack, tack syrran!!

Idag har vi målat räckena på altanen, usch vad tråkigt det var!! Jag är nog lite av en perfektionist , och det går inte att få det perfekt när man målar. Det kommer alltid lite utanför, eller blir lite rinn märken av färgen....Åhhhh!!!  Och jag blir naturligtvis sur... men men nu är det målat en gång, och  tyvärr måste det målas minst en gång till...

Var på Åhlens i veckan och köpte lite nya kuddar, har haft gröna kuddar innan, men det ser så dystert ut. Så nu är det vita som gäller. Ska även ha vita kuddar i sängen, så får se om jag hittar någon bra sida på nätet som säljer billiga kuddar. För på Åhlens kostar kuddarna 229kr styck. Och jag behöver 6 kuddar till....

Ros kudden kommer från Mio




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0