Slappat slappat å slappat...

Vad har jag gjort idag... ingenting..
Eller jo, jag städade faktiskt köksskåpen och rensa ut lite där. Måste säga att jag är väldigt duktig på att slänga saker. Nästan för duktig.. Händer rätt ofta att man tänker: Har jag slängt den?
Medans sambon är mer "ska du verkligen kasta den" typen. Men har man ingen användning av prylen är det lika bra att slänga den, så blir det mer ordning och reda i skåpen. Bort, bort, bort!!

Hade lillsyrran på besök i natt,eller det var ju nästan morgon när hon dök upp. Var de en bekväm soffa??



Jag älskar kakor!!

Kommentarer
Postat av: Suz

Ja, soffan var bekväm ! Men inte att sova i klänning =P

2009-07-06 @ 15:27:05
URL: http://suzli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0