Student

Jaha då har man firat två studenter i helgen, kusinen å lillebrorn. Alltså träffat hela släkten två gånger samma helg, inte ofta det händer men jäkligt kul!     
Lillebror firade vi i fredags, det öste ner regn kan jag tala om. Så syrran å jag åkte inom en skobutik å införskaffade varsitt par gummistövlar. Rosa till sister  (vad annars?!?) och neutrala svarta till mig. Naturligtvis skrattade mor å far åt oss när dom såg våra nya underbara stövlar. Men som man säger: skrattar först som skrattar sist. Vem var det som var blöt om fötterna? Jo, mor å far!

Åkte inom Maxi efter att vi firat kusinen i dag, införskaffade ett nytt parasoll. Då det gamla blåste sönder förra året, när det nästan var storm...

Blev ett i vitt... Blir kanske lätt skitit?

Kommentarer
Postat av: Suz

Yes jag seeeeer :) Skrivit två gånger . . inte dåligt ! När ska du skicka bilder till mig ?!?

2009-06-15 @ 10:20:42
URL: http://suzli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0