Flitiga jag!


En av många omblommande orkidéer



Så söt när hon sover!

Oj jösses vad lång tid det är mellan inläggen!
Vaknade redan kl sex i morse, dels för att den lilla ville ha mat och dels för att jag( den snälla frun) körde C till jobbet. Ja, ja det är ju inget jag gör varje dag :) Förklaring: Han skulle till Bakken med jobbet.

Så har fått gjort en hel del idag. Tvätta, strukit, dammsugat, torkat golv, vattnat alla orkidéer... och tänkte fortsätta med att städa toaletterna, dammtorka och avsluta med att baka muffins. Var ute och plockade lite rabarber innan.... kan det bli gott med rabarber muffins tro? Vi får väl se... ;)

Måste berätta lite om vår dammsugare. Det är en orange liten sak, och ja den ÄR liten. Dönar som bara den, får faktiskt ont i huvudet! Avslutar med att berätta att den är minst 10 år! Men konstigt nog verkar lillan gilla den. Antingen sover hon eller så ligger hon och ler :)
Men jag drömmer om en tystgående....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0